Förlåt!

Jag är sjukt ledsen för att jag inte har varit så duktig på att skriva i bloggen på ett tag, men det har varit mycket annat. Eller mycket och mycket, jag har jobbat, och SJÄLVKLART varit på Accelerator! Accelerator var helt fantastiskt. Men jag vet intevart jag ska börja eller sluta, så jag tror att jag får ta och skriva om det mer när jag har tid, vilket kommer ske under tisdagen, eller onsdagen, för då är jag äntligen ledig från Liseberg, phew.

Jobbet tar verkligen död på mig, speciellt nu när det är så fruktansvärt jävla varmt. Det går knappt att andas inne på Liseberg medan solen ligger och steker på, och svetten bara rinner hela tiden, vilket inte är så gött. Men som man måste tänka, det är ju PENGAR! Lönen kommer den 15:e juli och jag kan inte vänta! Det ska bli så gött med lite pengar. Har ingen aning om vad jag kommer tjäna för juni månad ännu men lite blir det väl iaf.

Btw, Jag hatar Blondin Bella. Hennes blogg är ju helt förfärlig, hon är verkligen allt som jag INTE vill vara. Fyfan.
(www.blondinbella.se)

Nu ska jag duscha, men jaja. Jag skriver snart igen!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0