Tänk vad fort det kan vända

Dagen började bra och jag var på fantastiskt humör, men efter att ha träffat min läkare Harald vände det och jag började tänka på förr, och det gjorde att jag nu resten av dagen känt mig extremt deppig. En liten sten har liksom legat i magen och skavt, och det känns som att hjärnan är helt slutkörd på grund av alla tankar, tankar om något som aldrig går att få tillbaka, eller ändra på (det gäller bara att acceptera det). Visst är det jobbigt med saker som inte går att få ogjorda?

Jag vet dock att det kommer vara över imorgon, att jag kommer vakna upp glad igen, så jag grämer mig inte allt för mycket över det. Men jag ska gå och lägga mig nu, så att morgondagen kommer snabbt, och jag måste upp tidigt för imorgon bär det av på en 2 timmars lång promenad, och jag ser faktiskt fram emot det.

Jag hoppas att ni alla får en fortsatt trevlig kväll och att vi hörs imorgon, okej? Och glöm inte att kolla upp The Teenagers inklusive prenumerera på min blogg!

Puss!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Toby Hagberg

Jag har gått massor i terapi p.g.a att jag varit narkoman.. Numer nykter :)

Så jag vet hur det känns, dom river upp gamla sår men jag tror det är nödvändigt att riva upp dom flera gånger för att verkligen kunna gå vidare, hur jobbigt det än är för stunden!

Stå på dig, var stark!



Kram,

Toby

2008-12-01 @ 21:52:14
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Jenny Sellsve

Det är sjukt jobbigt med sånt där.

Saker som man verkligen inte kan göra något åt som ligger och bildar en stor klump i magen.

2008-12-01 @ 22:45:19
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0