I'm so sorry

Förlåt för så himla dålig uppdatering, men jag är så himla trött, som ni alla säkert förstår. Trots ingen sömn inatt, bestämde jag mig efter min promenad att jag skulle jobba, vilket jag gjorde, men det var inte lätt. Jag lyckades värva två personer och det var inte så kasst med tanke på hur jag mådde. Jag har mått illa hela dagen men jag har inte kräkts, vilket känns bra. Men oh, vad skönt det ska bli att få krypa ner i sängen om en stund.

Först blir the Pimp My Ride, MTV. Jag har blivit så otroligt besatt av amerikansk skit-TV, det är inte klokt, jag antar att mitt liv är så fullt av allvar så att jag måste lugna ner det lite med trams. Jag har aldrig tidigare skrattat så mycket åt programmet "Next" som idag, och jag vet inte varför. Det måste vara tröttheten. Har ni sett det? Helt stört.

Sen så vill jag säga grattis till min kära prenumerant Febb, som är veckans blogg här på blogg.se. Ni kan läsa hennes blogg, tycker jag. (Och nej, jag skriver inte det här för att jag vill att hon ska göra reklam för mig, utan för att jag tycker hon förtjänar det!)

http://febb.blogg.se

---

Om jag orkar så ska jag köpa klänning imorgon, och sen ta kort på mig själv för att visa er hur otroligt snygg jag kan vara, haha. Jag är seriös, visst är jag löjlig?



Läsare, prenumeranter, JAG GILLAR ER OCH ÄR ERAN VÄN I BLOGGVÄRLDEN. Glöm inte det.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Jenny Sellsve

Och vi gillar dig.:)

2008-12-08 @ 22:15:52
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0