Hjälp mitt hår (Och annat)

Det är så fint väder och det gör mig lycklig, lycklig som få. Speciellt nu när man är ledig, och det är underbart. Två och en halv dag för att bara ta det lugnt. Jag har imorgon planerat en grillning efter att jag har repat med bandet, då åker vi till Saltholmen och grillar korv och dricker bira. Hoppas bara det ska vara fint väder imorgon, det har ju varit lite fram och tillbaka med hur det ska vara imorgon. Ena dagen står det att det ska regna och sen står det att det ska vara sol, sen står det att det ska åska. SMHI, bestäm er? Nu står det iaf sol, och det är ju en dag innan så jag litar på det, annars får det bli hemmahäng med ölspelet istället.

Idag ska jag dricka öl i Kungsparken med Henke. Vi ska bara ta det chill och vem vet, kanske tittar Becki förbi? Man kan ju hoppas på det. Hade dock velat att Anders skulle vara med också, men han jobbar ju till 01:00, stackarn. Men men, det blir ju han som tjänar dom stora cashen!

På tal om annat så r mitt hår riktigt risigt. Jag kan knappt borsta det efter att ha duschat för det är typ bara dreads av allt. Jag hatar det, jag hatar att jag har färgat mitt hår så mycket så att det går av! Frågan är då vad jag ska göra med det? Jag är inte så sugen på att klippa det kort, men det kommer nog bli så i slutet, men om någon har något tips om vad jag kan göra så feel free att tala om det för mig! Jag har använt alla inpackningar som finns och använder balsam varje gång jag har tvättat det, ändå ser det ut som påskris. Inte så kul, kanske.

Nu ska jag noppra mina ögonbryn och göra mig färdig för att dra till MUG och möta upp Henke, jag ser framemot det!

PUZ.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Mia

Jag har ett tips som alltid funkar för mig (och jag har nog världens mest slitna & färgade hår): Matrix Biolage Intense Smoothing Treatment! Det gör håret mjukt, lent och fint på en gång.

2008-08-02 @ 13:21:35
URL: http://cyndamoore.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0