Fan, palla

Jag är så förbannat trött på att vara sjuk. Så förbannat jävla trött på att ha det svagaste immunförsvaret på jorden (for the moment) och på att snyta och hosta mig igenom dagarna. Det är så sjukt jävla irriterande. Jag är trött på sjukhus, jag är trött på tråkiga sjuksköterskor som säger att "men du ska nog se, lilla gumman, att du blir frisk snart igen". JAG VET ATT JAG BLIR FRISK MEN JAG VILL FAN BLI FRISK NU.

Nu är våren här, och jag har ingen lust att ha ont i någon led eller i huvudet bara för att det tydligen ska vara så. Jag vill sitta ute med öl i solen, och lyssna på musik som du-du-dunkar ut ur en bandare. Nej, det här är inte kul. Om det finns en gud så fattar jag fan inte vad han håller på med, han tror säkert att jag är stark och ska klara mig igenom det här, men allt jag vill säga Honom isf är "Fuck you, Gud, jag är inte stark. Jag är svag och nu får det vara nog".

Ja, anledningen till att jag är så förbaskat jävla arg just idag är för att jag vaknade upp med näsblod och tryckande jävla huvudvärk, och jag har INGEN som helst större lust att åka till skolan när det är så, så det i sin tur innebär att jag måste sitta och vänta ut näsblodet (som aldrig verkar ta slut) innan jag kan dra hemifrån. Jag gillar inte att bli sen till skola/jobb/whatever, även om det ibland kan verka så.

Nej, det är ingen bra dag idag, och det var ingen bra dag igår heller. Undrar hur länge jag ska behöva vakna upp på fel sida och förstöra hela dagarna pga det. Jag vill vara nöjd och glad. Och ja, den dagen kommer väl förr eller senare, men ja, jag är och har altid varit som ett barn så jag säger bara "jag vill ha den dagen nuuuuuuu". Gnäll, gnäll.

Okej, jag har klagat färdigt nu och ska dra. Plikten kallar.
(Och imorgon ska jag supa mig asfull.)

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0